Lueskelin tossa edellisen postauksen, josta on 11 kuukautta aikaa ja koitin miettiä kuinka hyvin on toteutunut toi mun silloin suunnittelemani uusi treeniohjelma. No ei ole. Ei hyvin, eikä huonosti vaan hyvin huonosti. Mä olin niin innoissani tuosta juoksemisesta ja sieluni silmin näin itseni juoksemassa tukka hulmuten maratooneja pitkin maailmaa. Kun totuus olikin toinen ja juoksemisesta oli pidettävä taukoa heti alkumetreillä, niin meikäläisen homma jäi siihen. Miten mä en oo yhtään yllättynyt.

No, olen mä sentään jotain koittanut tehdä ja se on ollut painonpudotus. En ole siinäkään vielä tavoitteessa, mutta matkalla joka tapauksessa. Ja ihan oikeaan suuntaankin :) Keskivartalotreeni, josta kirjoitin edelliskerralla onkin ollut sit vähän hiljasempaa, mutta on sitäkin räpelletty.

Raakasuklaata ja raakaa treeniä

Mä en oikeen tiä mikä ihmeen motivaattori sitä pitäs hankkia jotta sais itseään niskasta kiinni. Kun järki sanoo, että jotain on tehtävä, mutta kaikki muut osat huutakin sitten suklaata. Onneksi siihen kuitenkin on löytynyt ratkaisu. Raakasuklaa! Siinä ei ole muuta kun pelkkiä hyviä mineraaleja ja ravinteita ja mikä parasta, sitä voi syödä hyvällä omallatunnolla!

Ehkä voisin kehittää uuden treeniohjelman joka pelustuu palkitsemiseen! Sillainhan koiriakin koulutetaan. Jään pohtimaan tätä ja palaan asiaan, kun oon kehittänyt uuden hittitreenin.