2. päivä

Tänään tossa mun juoksukoulun ohjelmassa lukee 30 minuuttia reipasta kävelyä. Otimpas sitten kaksi kolmesta koirasta ja yhden mummun mukaani ja kävelin, reippaasti, pururadan ympäri. Ihan pakko oli vähän juostakin, kun tuntui niin hyvältä jalassa nuo rumat juoksutohvelit, jotka olen ristinyt Svanteiksi. osuutta asiaan oli myös mukavan pehmeällä purtsin alustalla ja ihanalla syksyisellä tuoksulla joka metsässä oli.

Koiratkin käyttäytyi nätisti. Samoin mummu. Ja pääsin muuten nauttimaan jo tästä uuden harrastukseni tuomasta "ihailusta". Pari työmiestä oli purtsin laidalla istuskelemassa kuortsikassa ja tervehtivät iloisina ja kannustavina. Tosin pari metriä myöhemmin tajusin, että taisi johtua siitä, että olin avannut paitani vetoketjun melkoisen auki ja iloisen väriset pinkit urheiluliivinikin olivat tervehtineet selkeästi ilahtuneita työmiehiä. Mä kun jo ehdin ajatella, että se oli mun vetävä askellus, joka sen vaikutuksen teki. No, samapa tuo. Joka tapauksessa odottelen jo innolla seuraavaa treeniä. Mä olen niiiiiiin innostunut tästä! Vielä.

svantet-normal.jpg

Svantet kuvassa :) Tuunaus ehdotuksia otetaan vastaan.

isot_on-normal.jpg

 Isot ne on. Ja ruman väriset. Mutta mukavat. Mä alan ehkä jo tykätä Svanteista!